SOMMAAAAR

tro de eller ej men nu vill jag ha sommar,sooool å BADA
jag å fija fikade igår...nyttiga anna fick fika en TE vart e världen on the waaaay?
iaf innan vi fikade hämtade vi rese kataloger and just flyyyy away... AWWWWWWWWWWW jag vill åka utomland nununununununu....
men men ett helt halvår tills man ha semester GREAT...fia å marre åker till egyptien den 12/4 UTAN maj.

men vi ska åka i sommar YEAAS men vaaart?..ayia napa? lr turk? we wiill seeeeee

igår var jag å jalle fett duktiga först va vi å tränade core sen direkt efter stack vi till badhuset å simmade =D

alltså va e de med maj å hundar nu för tiden? i lördes ignonerade min farmor å farfars hund maj, den som alltid har älskat maj mest låsades som hon inte kände maj!
sen elvis igår han kände inte igen maj först????.. men sen hoppade han upp å smutsade ner mina vita leggins..sweet haha men gillar han ändå.
måste nog hälsa på bianca snart så inte hon glömmer maj då kanjag lika gärna döööööö.....

Asså dom ska bygga på min gata så e de en sån vägskylt med ett kryss över.. men jag vet inte riktigt vad de betydder`?.. men men dom får väl säga till maj om jag står fel..lr kommer jag väl ut en morgon så e min bil booorta =D
haha vf inte jag e inne i en period där rätt mkt inte går som jag vill in my liiife... har en sån period every year så de e bra att jag får de överstökat nu i början på året




leejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0