SNÖÖÖÖ

i helgen har jag gjort...... typ....... ingeting!
i fredes jobbade, helt slut när jag kom hem,.. jag å totte beställde pizza å kollade på wallE... den va bjaaa!
aen oväntat somnade jag on tha soooffa... jag måste sovit som en gris för jag vaknade inte nör en full chrisse stod å plingade å skrek utanför dörren.
totte öppnade chrisse trillar och skratta inte speciellt tyst men nilsson soover vidare.
jag vaknar när totte kommer TILLBAKA å sätter sig i soffan... så de enda liite action som hände sov ag maj igenom.. oväntat,... typ som me jordbävningen.

i lördes vaknade jag va så trött så de kändes som jag hade festat i 52 veckor i a road!

å det SNÖADE jaaaaa... efter träningen hade vi snöbollskrig och jag gjorde årets först mullning on tha totte... den e VIKTIIIG..men sen när skulle springa iväg en gång.. så va de sviiiin hallt å jag fall som en padda!

idag såg jag när en dum unge åkte pulka rätt ner i sitt garage.. där stod en bil HAHA.. ungen fick ont...vilken dumskalle.

igår flyttade korab till landet brevid österrike... oväntat.

i laaajk thiiis vääder men vill ha mer mer mer mer snööö... idag när vi skulle köra skulle jag skrapa bilen... jag skrapade, skrapade å skrapade... skrap grejen funkade verkligen inte.. MEN sen kom vi på att de va från insidan..DAAAAH

nu ska jag ut å ffrysa lugnorna av maj å springa!

bara en choklad kartong och 14 choklad kakor kvar YEEEES

Kommentarer
Postat av: Krisse

JOBBA JOBBA JOBBA! ÄT ÄT ÄT !

2009-01-04 @ 19:21:30
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0