sjuksjukareanna

deee snöööar.. jag skulle egentligen jobbat idaaag mådde illa å va heelt yr imorse så tog saken i egna händer och skulle ringa nr till sjukanmälningen på jobbet... ringer först till pappa efter nr...  sen efter många om och fel slagningar slutade de me att jag fik ringa till pappa å sjukanmäla maj istället... sen hoppa ner i sängen igen..

totte vaknade till vid 9 å väcker maj och säger att jag e lite försenad haha.. börjar halv 7 egentligen..
better laate then neveeeer

igååår jobbade jaaaag heela dagen å de va jääätte hallt.. sen tränade vi fuuuschball heelt sjukt att man har fått så dålig kondition nu efter juul.. men på måndag börjar my new liiife.. totte svikare börjar plugga i danskeland då, så vad ska jag göra om dagarna without mybesthomie?..jo jag får roa maj med att TRÄNA..sen e ju han min kock å jag kan inte laga mat så kommer antagligen svälta... MEEN detta gör att han måste komma hem 1-2 helger i månaden så jag kan få riktigt maaad =)
kommer bli tomt och tradiiiiigt.. han kan vara rätt högljud FÖRUTOM när han vägrar att gå upp.. som idag jag e jääätte hungrig MEEEN han vägrar gå upp... han måste soova sooova sooova... och jag e piggpiggpigg.. gick å la maj tidigt tidigt tidigt igååår!

juuust de lovade han att de där han ahde sagt med står här ute i bara shorts å svettas?.. de va inte så han hde sagt.. de va någpn annan ordning på de hela.. men kom inte ihåg de nu.. men nu har jag sagt de iaf så nu e alla glaaaada

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0