neeew yeaaars eve

jaaaaa efter många om och några men så bestämde jag,totte,macke å bell oss för attt tagga tillkopenhagen and speend our nyårsafton där. =)
VI började med att laga maaat.. de va gott men tackvare min mask i magen va jag hungrig efter 2 timmar IGEEN!!

på tåget träffade vi några till av våra kära vänner men vi skilldes åt igen när vi var framme vi stack till linn å krisse och spelade lite hatt å drack liite.
Hittills va everythiiing peeeerfeect riktigt trevligt (gnäll anna hade inte visat sin onda sida ännu)

jaa vi gick iaf ut och tog tåg lr spårvagn lr nåt ut till norrebro tror jag, där kollade vi på FYVERKERI... de va jääääääätte fiiint.. jag blev jäääääätte kissig..gnällde lite fanns ingen toa i närheten, blev irreterad på totte för han inte kunde trolla fram en..heeeeee...sorry gubben!

jag å linn går å går å går å går,.. jag hittar ett träd..kissar... vi går å går å går tillbaka... everytiiing va naaajs.. hittar våra vänner igen... vi går in mot ströget och ska hitta detta ställe alla sbgare skulle till..typ la någoting.
på vägen blev jag överfallen av en hel flock indier... sen kommer ett annat äckel.. jag blir sur vägra gå en meter till tycker bara de e idioter ute...totte kommer och räddar maj...å jag tror de va här min onda gnäll sida sakta men säkert kom fram.
anna va kall, överfallen, hungrig OCH en smula irreterad på äckliga killar

IAF
vi gick å gick å gick å gick.. vi hittade vårt ställe... står i kö... kommer längst fram i kön... går in... killar 400 danskar tjejer 300 danskar...DAAMN...dyyyyrt..
alla har inte pengarvi går ut... vi går til en bank... men först känner anna jag MÅSTE ha caaash,... linn,macke å bell går till stället så länge... vi tappar dom två andra tjejerna någonstans.

jag köper en korv vi går tillbaka... jag börjar bli nykter och trött... jag vill inte gå in... jag vill hem.. totte och jag diskuterar.. jag blir sur... SLÄNGER min korv IDIOOOT..fortfarande hungrig och har ångerst för korven går jag å ställer maj i kön.
vi kommer in... jag försöker göra liiite moveeees och komma igång.. de gick inte..
går till baren för de va grattis champange å öl hela kvällen.
beställer en öl... går näjt därifrån... smakar på ölen... inte så nöjd längre ÖÖÖÖÖÖRRRRRRKKK!
gör några grymma moves till... men e inte i toppform... testar champangen... mm god saft till barnkalas... jackasses!

halv 4 ger jag upp... å då gav dom andra också upp..kände att gnäll anna fördärvade en del.. men totte lovade att jag inte hade fördrvat hans nyår och ville fira me maj igen nästa år...JAAAAA

nu trodde jag att jag snabbt å lätt skulle hem å lägga maj...jo tjeeeena
men efter yterligare 2 timmars me lite krydda gående kom vi hem... de va skööönt

de kanske inte låter som jag hade en rolig nyår men de hade jag =).. en av dom bästa hittills faktiskt... vääärt varenda liten krona =D


värt att nämna att i lägenheten.. slänger jag ner totte (stark som jag e) han trillar in i linn, linn trillar in i bokhyllan den trillar... missar deras room mates tv å data me mm..UPPS:.. viiilken smäll BAAAH vi kunde bara skratta åt de haha
jag å totte kom fram till att allt va linns fel... hon skulle helt enkelt inte stå i vägen =D


HAPPY NEEEW YEAAAR FFS

some piiiics


Kommentarer
Postat av: Krisse

HAHAHAHA de va en komisk kväll! PÖLSEkastningen va en av mina favoriter !

2009-01-01 @ 21:53:43
URL: http://smashjunkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA men jag tar på mig det allså! :)

2009-01-01 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0