min fredag i ett nötskal

jaaa va hemma från work igår med men kände maj typ helt frisk bara liita för förskyld när jag vakande SWEEEET...
va å kollade på united när dom åkte ur dm... första matchen gjorde en egen spelare mål på totte =) haha
de va liiiita funny.com
men han va jääääätte duktig målis...GOOD WORK tutte

sen iaf hem å snabbt slänga på saj lite mer smink å ett linne sen of and away till bella som fyllde 18 wuhuuuuuuu
fick slänga i sig drickan för nu hade klockan hunnit bli 10 innan vi kom igång

sen sticker vi till toooona.... jag hade nog drickit en grogg för mkt så vet inte riktigt hur allt gick till men vad jag kan pussla ihop så va jag ute å skulle in. dom frågade efter min stämpel jag visar mina handflattor INGEN stämpel.. men jag v hundra tio procent säker på att jag ahde betalt å allt de där.. står å tjafsar liite... sen kom jag in iaf, jag hämtade min jacka... skulle säga till totte att jag skulle hem vakten stannar maj...
du får inte gå in med jackan häng in den...
jaaa men jag ska bara säga till en polare..
nej inte med jackan..
men ja va nyss å tog ut den jag ska gå direkt igen..
nej,... sen slängde han ut maj

men skam den som ger sig å en full anna ger sig aldirg... så jag kommer in me jackan på något sätt.. å precis när jag träffar totte så kommer vakten, faaan, igen.. nu e han rätt angry.. han tar tag i maj då blir jag angry och slänger bort hans arm... då blir han vannsinig och tar tag i maj igen och hårdare.. totte menar ta de lugnt jag tar ut henne... de sket vakten i han praktiskt tagit bärde ut maj och sa till alla andra vakten hon ska inte in igen.. FIIINE BIIITCH.. utan maj hade ni gått i konkurs pussys... sur gick jag hem å svor lite sen somnade jag..

sen vaknade jag, jag totte colle å simpe kollade lite på shreak sen somnade jag igen

idag ska jag å mr torstensson städa ,de sista jag känner för...

å btw så hittade jag min stämpel idag den satt på ovansidan av handen... smaaaaaaaaaaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0