jag kommer länga ihjäl maaaaaj

jag e inne i en längtar till SÅÅÅÅÅÅÅÅ mkt faaas...

igår när vi tränade bestämmde vi oss för att feesta på fredaag istället för att chilla...sen efter träningen hade vi te party hos my plaace å kollade på resor till sommaren AAAAAAAAAAAAH

så jag längtar alltså till:

på fredaaaag
Nästa helg när totte kommer hem å stannar i en vecka..alltså slipper jag tänka på mat i EN HEL VECKA
jag längtar tills vi har bokat vår resa
tills mamma å pappa kommer tillbaka från deras resa med presenter =D
tills jag äntligen får stor vinsten på harry boy (sist vann jag 13 spänn)
tills min biirthdaaay
tills mitt kalas
till vår födelsdagsfest
tills de börjar bli vår
tills imörn när jag ska till k stan?..don´t ask whyy
tills nästa gång jag ska hälsa på totte å gå på ströget när de har öppet =D
till rock
till sommaren
till semester
TIIIILL TUUUUUUUUUUUUUUURKIEEEEEEEEEEEET AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH



plus en miljon nya grejer jag kommmer på varje dag...

alla utom jag hatar min ny gamla mobil.. I KNOW WHY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0