ischiaas

japp..jag vaknade till snurrade runt..AJ min rygg..somnade om... jag vaknade reste maj AAAAAAAAAAAAJJ MIN RYGG..vilken täningverk tänkte jag men nu har jag kommit fram till att jag helt enkelt har ischiaaas... fast en scpeciell sort för de gör ondast när jag har varit still å ska börja röra maj men de gör inte så ont fall jag rör maj hela tiiden? ajaaa whaatever jaaag öveerlever.

igår va jag så fett grym på innebandyn jag gjorde en sån jäävulsk snurfint och fintade av maj sista spelaren... de va bara jag å målet... jag va såå stolt över min fint så jag MISSADE asså helt fri kom springade inte ens en målvakt å lägger den brevid målet.. jag borde skjutas


idag har jag roat maj själv med att STÄDA... men jag kommer tusaan ingenstans.. fast de beror nog på att jag gör massa andra grejer när jag städar

tex provar tottes snowboard kläder:

tycker själv att jag passar som snowboard PROFFS

sen hittade jag MINA JUUULKLÄDER.. synd att dom har varit borta hela julen annars hade jag lätt haft dom på julafton å alla 4 veckorna innan..


saay my name beeetches

sen igår gjorde jag en hemsk sak.. jag flodde en sak.. inte vilken sak som hels JULGRANEN... de va blod svett å irretation.
Blodet kom från mina fingrar va nog världens stickiaste gran
svett kom från maj och mina ansträgnigar
irretation log liite in the aiiir

KOLLA LIKET DÅ


lägg märke till ths bodybags... som i en film



nee sleeepover hos jalle ikväll...sweeeet

c yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0