I d-d-doon´t got the pooower

idag e jag HEELT slut...allvarligt faktiskt... jag orkar ingeting..såna här dagar borde de va förbjudit  å jobba...sen mitt  allt frös jag om fossingarna så jag satte på maj typ världens största å TYGSTA stövlar..
så nu orkar jag knappt ta maj fram lr bak....hahah GNÄÄÄÄÄÄLL kallas deee

ikväll blir de nog mys kväll me kuuushe...sweeeet ett tag sen ja träffa han =)

sen imörn i guess att jag ska tåget till fiendelaaand å hälsa på mr totte...jag försöker komma på hur jag ska roa maj på tåget.. jag e typ rastlös 24 timmar om dygnet ibland tror jag att jag har typ damp.. de e jag å pappa =D
men får nog asa me maj datan men ändå TUUNGT....

idag e jag trött å ganska lätt road så vi satt å spelade neger president å när man inte kan säger man ju pass.. haha sen va de mackes tur å han kunde inte å han bara i samma tonläge som man sägger pass.. men han sa par... HAHHAHAHA jag bara dooooog... å alla blev trötta på maj... ovanligt hahaha
jag e verkligen omtyckt...=D=D=D

de känns som jag e påväg in i en period där jag bara säger såna idiot saker iböand.. som liksom e helt onödigt å säga.. som ingen ens svarar på?

hhaha jag fick flashback innan från när vi hade kennie i skolan i en datakrus å så skulle vi göra pratikall joke på han.. så jag hade en grej på datan därman skulle koncentrera saj me musen å inte komma utanför linjerna å när man kommer till de svåraste och koncenterar saj mest så hoppar en läskig gubb ansikte fram å skriker as högt.. haha så jag gav han mina hörllurar å up me volymen hahhahaha.. asssåå de va så kuuul han fick typ hjärtinfakt hahahaha han typ slänge av saj hörlurarna BAAAAAAAAAAAAAAAAH

mvg mvg mvg mvg mvg

saknar faktiskt alla ceeep i skolan jappjappjjapp... måste ha fler flashback... ett everydaaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0