HAHA..ovverload

jaaa kvällen igår började bra.. jag gjorde HEMMAgjorde köttbullar å makaroner till maj å joys



stooora å gooooda

sen kom brudarna.. å va började feeesta... de va naajs lite så de kan låta.. sofflaget mot stolarna... stolarna vann OFCOURSE.. men klockan halv 12 hände något som aldrig hänt maj när jag festat..jag blev SUPER trött... så trött att jag å parke (som hade fått samma influensa) gick in å la oss i sängen å snackade....

klockan blev dags ¨å gå men vi kände INTE för de... så dom andra gick å vi ses kanske seeen tänkte vi...buut nooooooooooo.. vi somna... å sov sött tills halv 6 när totte ringer å väcker oss..snackade liite sen va jag pigg å kunde inte somna om... vi låg å skrattade lite å tränar-elias hahah
sen sov vi på soffan till halv 9 sen va de snart träääning....

haha skit kul på träningen när vi strechade så strechade vi naken... å hon instruktören sa
- titta upp mot taket
alla tittade upp mot taket
- och så gapa
anna gapar
- haha nej jag bara skoja.. alltid kul för de e alltid någon som gör som jag säger

hahahhahah sen fick vi skrattanfall

sen på coren var de en som trillade av bollen HAHAH:.parke missade de och jag fick börja tänka på sorgliga grejer för att inte börja skratta...

efter träningen mötte vi elias på kaffehus å käkade baguett..vänta piss länge å när vi fick maten hade dom gjort min FEEEL... så som en gamal kärring gick jag fram å klagade å fick en ny =)

sen gick vi förbi en gardin affär i stan.. så stod de e skylt:
Vi syr även hiss gardiner

jag skrattar lite åt de å menar ofta någon köper gardiner till hissar?

haha parke berättade sen att de va ju inte såna gardiner å när jag tänkte efter förstod jag ju de egentligen hahah

idag ska jag göra såååå litte som möjligt.. hälsa på världens SÖTASTE bianca iaf ;)

c yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0