hahah

ibland e jag riktigt rolig utan att ens veta om de =),..som nyss tillexempeel.
fyllde på min vattenflaska så rann de lite utanför som de brukar göra... en nyvaken totte sitter i fotöljen.. jag tänkte att jag skulle torka av flaskan i fejjan på han...
haha å nu kommer de...
jag hade glömt skruva på korken riktigt hahaha sååå de bleev väärsta floden,...inte riktigt... ner å honoom.. hahahah totte bleeev sur och jag bara braaast..huuuuuuuur kul som heelst..

totte hatar vatten, helst att bli väckt me de lr få de på sig... sist jag väckte han med de så lyfte han in maj i duschen och duschade maj... MED kläderna på....OND!!!

visa tåll inte skämt ;D

 

 kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0