FRDAG, FRIISCHDAI

viktiiiiigt!

blev inget gossip igår hade visst laddat hem fel,.. jag hade lagt maj skönt i sängen å längtat hela veckan efter thiis momeeent... tryckte på play... aaaaw så kom de jag såg förra veckan...B som i besvikeeeen

pookerfaajs pookerfajs pookeeer poooker faaajs

idag ska jag å jalle laga mat vi har ladien å lufsen tema så de blir meatballs and some spagetti a la italia, seeen festa lite kaanske..eeeh aaaa...
sen om parke får för sin eliiias ska hon sova hos maj =D... de kan bli galet med tanke på att att vi ska upp å träna imörn bitti..BAAAH..

imorse va jag så taggad att jag vaknade typ en minut innan klocken? EEEHY de har typ aldrig hänt in my liiiife innan.. de e nog för de e friischdaaai å jag sluutar 4!!!!!!!!!!!!!


laajter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0