förviiiirad

idag btw så gick jga upp när klockan ringde FÖRTSA gången alltså halv 7.. pappa ringde 7 .. som han gjort nu sen jag försov maj i måndes å som han kommer fortsätta görra tills jag skaffat väckar klocka..
VA SKA MAN ME DE till när man har pappa? =)

i måndes, i tisdes å idag har jag varit å handlat.. idag testade jag en ny strategi.. skriva en handlar lapp.. så får se om de funkar ¨å jag slipper handla imörn....förmodlingen NOOT

va å tränade innan idag gick på toa efter träningen för jag skulle direkt ut å springa... hängde tottes tröja på toan å la min vattenflaska å gick haha.. satt maj i bilen å körde efter ett tag kom jag på att jag glömt min vattenflaksa PISS.. eftre 3 timmar kom jag på att jag glömt tottes tröja.. haha men jag hann ditt å ta den innan den försvann lr dom stängde

jag va å handlade på ica...packade in varorna.. satte in teet å russinen i kylskåpet å lät mjölken stå framme nästa gång jag gick förbi upptäcker jag min blanda ihop grej

jag köpte också tuggummi =D.. så hade jag ett gamalt jag skulle byta ut... så jag tar tuggummipacketet öppnar soptunnan... slänger packetet å går därifrån (!!)... sen tycker jag de e kletit i man hand å upptäcker min blanda ihopning

har DAMMSUGAT å städat TOAAN me idag... ja har varit feeett aktiv..

snaaart e de FREDAAAAAAAAG Thaaat´s hooot

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA du är klockren =)

2009-01-28 @ 23:12:45
URL: http://muddan.blogg.se/
Postat av: lllllllllllll

Hahaha, dääämn lite lätt förvirrad där ja :)

2009-01-29 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0