Det var en gång....

jaaa nu ska jag dra n rooolig historia som jag å min kära vän mudde var med om för några år sen.

Det var en vacker kväll.. en av dom som mudde å anna satt å cpade framför datan å inte hade något å göra men som vanligt hade vi kul ändå =D
iaf snackade vi me en polare i mörrum och bestämde att vi skulle till honom. Vi stack ner till tåget och sätter oss ner på en sån stor plats med 4 sätten typ.. brevvid os sitter en helt ok good looking kille... som till å med jobbade på muddes dåvarande jobb ;)

vi sitter å tjiitchaatar när mudde helt lyckat viskar.. kolla anna jag har hittat ett tågkort,... och det är giltigt också....
hon blir ju suuupeeer glad.. som fattig student blev man glad om man hittade en tia på gatan..
själv tyckte jag att jag hade liiite otur när jag satte maj ytterst istället..kraaap.. haha MEEEN detta kan jag vara glad för kom vi på sen ;D

Vi ser damen som tar biljetter hon går till oss först mudde visar sitt kort och jaag betalar MED GLÄDJE.. sen vändder hon sig om mot muddes jobbarkompis.. och han börjar leta efter någoting.. tillslut hör vi han säga.. alltså jag hittar inte mitt tågkort.. jag hade de nyss.. han kollar över mott oss och säger
ursäkta ni har inte sett ett tågkort där för jag satt där innan?
hahahaha nilsson börjar se de komiska och få bubblor i magen medans jag ser paniken hos mudde...
iaf vi reser oss upp helt falska och letar efter tågkortet mellan sätterna fast vi vet att de ligger i muddes ficka...
biljett lisa ger sig iväg och mudde tar till flykten till toan och jag efter och försöker hålla maj från att DÖÖÖ, på toan upptäcker jag att mudde har missat de roliga i de hela för hon ska aldrig mer gå till jobbet.. jag försöker göra mitt bästa för att lugna henne...
de slutar med att jag går tillbaka med tågkortet till killen och säger att mudde hade hittat de men sen visstehon inte hur hon skulle göra.. han sa att han anade de.. och sen tillade han att han känner mudde.. haha och då tillade jag att hon sa de därför e hon inlåst på toan nu å tänker ta självmord haha neee inte riktigt...

när vi kommer fram ringer mudde till hennes låsas mamma och förklara hela situationen medans jag berättar den för vår polare så jag har någon att skratta me!!

sjuuuuuuuuuuuuuuukt kuuuul lr hur mudde ;)...miss yaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÄMTAR DU ELLER ?!?!.. Fan fan fan, jag vill bara glömma den förbannade kvällen. HAHA

2009-01-09 @ 22:26:29
URL: http://muddan.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKÄMTAR DU ELLER? fan fan fan, vill bara glömma den förbannade kvällen. HAHA!

2009-01-09 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0