deenmark

yeaaah i lördes tog jag tåget to thaaa kopenhagen å skulle visit totte =) de va seeeeeeeeegt å åka tåg.. två danskar satte sig vid mig i malmö.. AHH tänkte jag nu kan jag öva lite för jag har verkligen dysleksi för danske.
jag lyssnade... konsentrerade maj...men nooopp nothiing dom kunde lika gärna kommit från en annan planet

anyway kom fram mötte totte på stationen SOM HAN HADE saknat maj.. har aldrig sett han så glaaad =)

vi mötte upp colle å några av deras klassmates...sen gick vi en sväng i stan men alla affärer va redan stängde så WAAY.. vi åkte å köpte alkohol sen hem till dom å började fieesta

hookade up me linn å kriss laaajter å skakade rumpa on a club som jag inte kom ihåg va den hette men de va skoj skoj skoj =D

vi va hemma vid typ halv 8 lr nåt så de va en BRA NIIGHT

vakande först 10 försökte kolla om affärer hade öppet totte va trött å ireetarad så jag fick somna om.. vaknade vid 12 ett nytt försök.. går inte komma in på internet å totte hjälper man inte för han SOOOVER.. jag går ut å går för jag e rastlös å gick alla på nerverna =D
tillslut får jag upp totte vi går till stan.. åker skridskoor de va kul å myyysiiiigt =D
sen gick vi å åt mat sen ttog jag tåget hem....tradiiigt

pappa hämtade maj på tåget å körde hem maj.. å de sista han sa innan han stack kom nu i god tid imogon (jag skulle börja jobba dagtid å e i en ond komma lite försent ffas) anywaay jag börjar 07.30...
07.28 ringer pappa och VÄCKER maj hhahah... var e du?... UPPPPSSSSS... han svär lite sen lägger vi på..
jag kom till jobbet 07.40
kollar maj i speglen OMG... stora påsar runt ögonen.. såg inte alls nyvaken ut å trött å sleten ut.. haha danmark tar på krafterna


jag va så grym på skridskor så de va sjuukt.. haha å totte trilla typ hela tiden å jag bara flyger förbi, pekar å skrattar


en av de få gångerna han stod på skridskorna ;)

GOD NATT.. ska gå å lägga maj nu så jag vaknar av mitt cp alarm någongång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0