blåmärken!!

tränat innebandy idag å av någon konstig anledning så va de en skjuta bollar på anna dag idag...de gör så jääääääääävla ont.. får stora b¨låmärken me prickar i ffs.

imörn¨e de fredag å jag kommer gå på högvarv all daaay... AHHHHHH

idag har jag å mine mother varit i k-stan en snabbis.. testa skor i tränings kläder NOT a grejjjt idé men de gick... vi har även kommit fram till att mamma slängde sin julklapp från maj!!!! wtf... hon hade missat mitt partytrick att klistra på en solkort på en annan julklapp så hon hade slängt den hahaha.. hon vägrade inse de me.. troddde jag bara dreeev me henne...
haha hon kom fram till att de va mitt fel för jag hade gjort så å sen inte frågat om hon hittat solkortet? HMMM som jag hade tid me de... hade tusaaan fullt upp med mina egna thiings

sen kom hon fram till att de va pappas fel för han hade gått ut å slängt skräpet så snabbt hahaa

hon e rooolig =D

nu ska jag lägga maj å kolla på gossip girl.. har inte hunnit se de ännu å de kom ut i tisdes omgomgomgomg

c yaaa on toooooona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0