Banan å glaaaass

en helg till GONE å detta e min sista skkift vecka sen e de jobba 5 dagar i veckan PISS.....

i fredes hade vi ladys night hos jalle... jag å jalle lagade käket haha jag hällde en halv påse svartpeppar över kycklingen..men de göööör inget liiite vatten sen va de inga probleeem.

vi körde till ica å skulle köpa banan å glass

A: hur många bananer ska du ha igentligen?
J: 3 stycken.
A: Jag ska nog ha en.
F: Ta denna den ser perfekt ut, dom ska va lite göna dom e godast då.
A: Har du smakat en grön alban någongång?
A och F: hahahahahahahhahahahaahahah

i lördes gick vi upp 7!!!!!!!!!!! åt frukost och gick å la oss igen, sen träning on tha schema sen lite laajter kom krisse över me kakor å COCA sen kollade vi på love guru haha han va så torr så han va liksom hur kul som helst ska bli som han när jag blir stor...

va på eko med mamma med så nu e min lägenhet FLOWERPOWER =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0