2008 BYYE..whaaat a yeaaar

ahaaa i have to doo tillbaka blicken of MY year:

Jan: vaknade upp efter världens kaos nyår haha.. sen fortsatte de i samma fart minus kaoset... feeest me kalmar mudde haha ;)


Feb: mkt sparande av caaash till usa resan å liiite paaarty haard to,..afterwork m.m... råkade även klippa maj denna månaden vilket resulterade i djuuuup depeation


Mars: en av dom bäääästa månanderna de året... åkte nämligen å hälsade på totte i new york =D
och där hände de en heeeeel deeel grejer... kvällen innan vi skulle åka skulle vi avskeds festa för maj liite.. alla som känner maj e inte förvånade att de gick sådär den kvällen. trillade in i en tegelväägg å skrapade upp kinden och vaknae upp i ett ner spytt rum å ner spyd säng HAHA... spran vilse i newyork trillade i trappen å fick blåklocka, fick byxorna nerdragna på timesquer, sprutade majonäs på en tant (med hjälp av totte).. de va en riktigt rolig månad



April: MIN FÖDELSEDAAAG..anna 20 år woowoowwo... sen fyllde fia å parke me 20 =)
sen va de valborg som firades me grillning sen på tooooona... sen firade jag å fia våra födelsedagar me att åka och kolla på takida i lindköping.. en roadtrip me massa pauser och nakenbad BAAAAH



Maj: första soldagarna i sandviken och i trädenborg,... jag tog sönder min 6:e kamera.. jag fia å pake hade vår 20 års fest i klubbstugan...naaaaaajs.. vi festade liiite sen det bästa va allt.. jag tog ledigt en dag för vadå?... jo för tt hämta hem totte från Usa =D finally... fast hämtad han i göteborg,.. där han överraskade sin kusin på hennes student.. och jag gick vilse i vad jag trodde var stan och tappade bort bilen medans han åt god student mat som jag missade bara för jag va tvungen å shoppa =)
måste tillägga av en kråka åt upp mitt efterlängatde gois medans jag å fia va å badade i sandviken.
sen hade va brännboll å korv grillning med jobbet



Juni: första riiktiga sommar månaden.. with thaas ok festivalia...fotbolls vm å midsommar =) feeettisch
blondin totte färger håret svaaaaaart



Juli: månad nr 2 me riktig sommar... sommar å sommar.... månaden började med iron maiden i götebrg sen var de åhus beach handboll och östersjö och jag å parke avslutade månaden liite snyggt med två CP roliga vckor i turkiet



august: jag får egen lägenhet WOHOOOO... så  mkt flyttande,.. samma dag jag fick den fick vi fest fira sen sov jag å parke på en varsinn madrass sen pp till ikea dagen efter =)
kräftskiva å liite andra fester
trillade även ur harrys bil och slog upp mitt knä å de gjorde PIIISS ont
hade även ögoninflamation och blev doppad av totte i fontänen utanför toooona



september: va på weekend i lisebergme totte å macke JAAAAA....CPCPCPCPCP kuuul... mucke fyllde år, jaaaa september, jag å totte vann albin =)



oktobeer: 20 års fest hos linn, 21 rs fest hos elias,..fest hos maj = utskälld av granne och HALLOWEEEN;... hade köpt nunna dräkt.. men blev ett lik...sweeet... limmade fast spindlar på kinden med nagel lim..AJE



nooovembeer: sofis 20 års fest, rockstaaar fou laaaajf annars rätt chill månad... förberedder för julen =)



decembr: älskade juuulen e häär,... jag å totte pyntar, vi hugger grann jul hndlar, gör julskinka, pepparkakor, lussebullar everythiiing... lisebergs julmarknad mm
totte fyllde år, vi va på julbord
totte å chrisse hade födelsedagsfest,.... de va kallt. jag frös, mina fötter gjorde ont vi kom inte in på altona.. nyår firases då ju i danskeland










Kommentarer
Postat av: Krisse

Fasansfullt fint!

2009-01-03 @ 15:41:22
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0