1 timme leeeft to gooo

jag å parke har haft nedräckning all daaaay..JAAAA

nu e de bara en timme kvar på jobbet... YEEES

på fikan satt jag, macke, pirre å jocke å spelade neger president (i laajk thiis game)
iaf  pirre vann några ggr jag vann några ggr.. sen sneglade jag på pirre en gång då STOPPAR HAN IN KORT I TRÖJARMEN... jag gjorde bara sån rundblick med huvudet så jag hann inte stanna.. men jag blev såklart upprörd...

kallade han fuskare å kastade maj in i hans arm...INGA KORT.. men jag va steeen säker på vad jag såg men på nåt lustigt sätt hann han ta ut dom...men den ggr bev han neger HAHA..så de gorde ingeeet!!

min chef ringde innan jag va helt säker på att de va totte.. lätt som han som tusaaan... tur jag hann inse sanningen innan de blev pinsamt!

de e en häärlig spirit på jobbet på fredagar-.. alla blir cp


HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0