-12

jaaaa de måste typ va kall rekord på dom senaste 15 åren här i sbg g g g g!... de va riiktiigt kall imorse...  juuuuul känsla som kommer några veckor senare... typiiskt!

idag köpte jag å totte en varsinn SEMLA... bleeev suuuger när jag såg din bild kriss...www.google.se
den va sååå goooooooood

två RIKTIGT korkade grejer min kära vän tottsy har sagt, han har inte haft sina smartaste dagar ;)

1. Efter träningen ska han köpa en dricka så han går in på lasses men upptäcker att han inte har några cash så han går ut till money guurl och ber om pengar... jag tar liiite tid på maj.. då kläcker han ur sig:
Men snabba daj jag står här ute och svettas i bara shorts och fryser
DAAAAH...hur logiskt lät de dååå... han fick korkad minnen av maj sen gick han å köpte sin dricka.

2. Vi ska upp till göteborg å julhandla och gå på julmarknad.. vi kör inom ullared med och just denna dagen e min blåsa EXTREMT liten och min matsäck e ETREMT tom hela tiden och min kroppstemperatur var ALDRIG ok...
haha så va jag inte kissig så va jag hungrig... annnars frös jag... eller så svettades jag som en gnu.
Iaf efter mkt ihopbitande av totte så säger han hellt plötsligt (och oförtjännat av maj)
Jag ska aldrig ut och resa med daj igen!
haha ska man bara skratta lr skratta?.. när tusaaan blev åka till göteborg över en dag ut å resa? BAAAAAH



idag me ännu ett exempel på att jag å totte e mer senila än eveeer.. vi skulle hem till ann-louise på middag kl 5... vid halv 5 ligger vi å diskuterar vad vi ska ha för mat.. totte e sugen på lasses men jag genialiskt som jag e ger pannkakor som förslag.. and we laaajk it....=)... vi sa att vi kollar färdigt på filmen först.. (som vi fick pausa mitt i för vi behövde vila ögonen i 5 min som blev 2 timmar TRÖTTA).. 10 över 5 ringer ann louise.. viiiiisssst faaaan... totte svarar inte vi går upp från sängen slänger på oss och sticker iväg.. haha då ringer totte å säger ja då vi e på väg kommer nu.. så meden nyvaken loook kom man ditt sådär pigg å gla =D

nu ska jag och roger (tottes vovve) kolla på resevation road... han fick välja kanal idag så vet inte riktigt vad de e för fiilm...

avslutar liite naajs me liite ovana piiics:


                  

tandställnig, blondineer å caaampa-anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0