struts

i pizza sm vann struts pizzan? wtf.. hur gott låter deee?

jag e kääääääääääääääär i chace...lr nate i gossip guuurl AAAAAAAAAAAAAAAAH my goood hade knappt gjort vad som helst for that maaayn.. 23 me PERFEEKT for my asssss

jag har kommit på en orättvis sak visa behöver typ aldrg träna å e typ piss slimmade sen kommer vi tränarNA som tränar,tränar å tränar MEN dom e fortfarande mer slimade..life is aaa beeetch haha nooot

jag hade en mardröm här om natten... jag hade blviit JÄTTE tjock.... totte va såklart me i den å kunde bekräfta de haha.. genom att vi märkte att han orkade inte lyfta maj?!!!don´t ask men jag va verkligen TJOCK... de va sån panik när jag vakande så jag tänkte först slänga all mat i kylskåpet!!!
iaf jag berättade om min mardröm för pirre å andreas.... haha pirre tyckte inte de va något jämnfört me hans..
han blev jagade av talibaner HAHAHAH för mkt moovie maby?

have to woooork


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0