snööö MY ASSS

jag vaknade imorse kollar ut vilken CHOOOOOCK..väcker totte med lite panik..för jag kan INTE köra bil i snö.. han säger lite trött ta de försiktigt bara vad jag egentligen ville höra var:
ok men de e lugnt jag kör daj!

jsg körde till jobbet haha en cycklist cycklade framför maj så jag höll hennes tempo lagom fort =D men hon könde sig nog jagaaad

jobb dagen började med att skotta snö.... japp helt rätt jag anna nilsson skottade snö FÖR HAND..greeeejjjjjt!
SEN när vi va färdiga skulle jag å macke ränsa stuprören... greeeejt SUPER vääder behagligt varmt å så... eeeh neeee

så kom hem liiite trött å tjurig.. de fick totte lida av tyckte han?..INGEEEN aning vad han snackar om?

ni som vill veta hur de gick när jag skulle handla igår?

han skulle ha: krossade tomater 400g på burk
jag köpte: finkrossade tomater med vitlök 500g i kartong

han skulle ha silvia blad (färksa)
jag köpte(efter att ha letat igenom VARJE krydda): finkrossad torkad silvia

han skulle ha: röd chilli
jag köpte: spanska örter (men såg lika dant ut)

men de andra grejade jag med mvg+

vaknar jag imörn me samma schock som idag... jag vet inte vad jag gör?..förmodlingen skottar direkt när jag kommer till woooork

Kommentarer
Postat av: LLLLLLLLLLLLLLLLL

HAhahaa :)

2009-02-11 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0