snöö e kuuul

idag på jobbet har jag haft HUUUR kuuuuuuuuul som helst, jag, macke å pirre har haft ett pågående snöbolsskrig hela dagen..
de hela började när pirre å macke skottade snö å jag bestämde maj för att öva på att pricka me snöbollar så jag stod å kastade på deras ryggar... helst plötsligt kollar pirre upp å då råkar jag ha kastat en snöboll som träffar han rätt på ögat HAHAHA.. han kunde inte se på ett tag sen va de igång..
de blev några mulningar å många fullträffar huuuuuuuuur kul som helst haha

sen stod vi nere vid magasinväggen å bankade så att massa snö på taket trillade över oss... väärsta lavinen ffs.. lääättroade haha huuumoooooooor JAPPP

krisse din utmaning ffs... hur ska jag lösa den? har olika mappar i olika mappar TYP haha kommer inte på något bra sätt alls? fanns liksom inte 7 mappar i den första mappen!.. meeen de gör inget.. de skulle kunnat bli denna bilden:



denna bilden då... e rätt gamal, jag å mudde sitter framför hennes data å cpaaaar som bara vi kunde göra =D.. med allt å everybooody..
denna bilden e söööööt iaf

imöörn e de friiischdaaay

Kommentarer
Postat av: Krisse

BRA ANNA!!! C YA ASS SOON !!!!

2009-02-13 @ 18:21:58
URL: http://smashjunkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-16 @ 23:48:53
URL: http://muddan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har vi sagt om dessa sjuka bilder?! :) Dags att komma till Kalmar och jobba lite kanske?! MISS YOU BABE!!

2009-02-16 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0