snälla SNÄLLA

goooot daaaamn IT...skämta ni eller?...detta året har jag bestämt maj för att se hela melodifestivalen ALLA delfinalerna asså... redan igår ångrade jag maj,...
den där fjanten som sjöng snälla snälla tillexempel?.. såå tondöv e jag faktiskt inte å såå blind e jag inte att jag såg och hörde att henne kan vi INTE skicka vidare...

MEN JO DÅÅ svenska folket röstar med henne? dom hade fått fnatt allihopa.. å de tog inte slut där för sen kom de in någon fransman och berättar att dom hade visst VALT henne av ALLIHOPA?!!!...WTF..aaa jag fick verkligen tjämpa maj igenom programet ibland igår.. hon va heelt dum i huveeet

haha men progrmamledaren va typ kung

jalle bjussade på maad igår de va GOTT thaanks for tha food =)

efter mello kollade jag, jalle, kriss å lindsey på step brothers haha den va kuuuuuul tycker jag =D.. sen va du hem å ta hand om tvätten.. men klockan va rätt mkt så tänkte inte värt att sätta igång torktummlaren så fick hänga upp tvätt i heeeeela lögenheten SUUUUCK

söööndaag all daay imöörn ed e work igeen AAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0