smelly

har varit på sjuukan nu... vi va 4 vilsna e.bs som va ute å gick... farfar hade legat i rum 10 sist farmor hade varit där så vi stampade ju in där.. men dom hade visst flyttat honom
så vi frågade en skötterska.. men fattade inte vad hon menade med sal 5?.. då gick en trevlig gubbe förbi med massa slangar i sig å sa att han hade blivit kompis me farfar haha sööööd.. så han visade oss vart han låg.

farfars granne verkade rätt sjuk...farfars kommentar om honom
- jag vet inte vad hans problem är igentligen, bråkar å håller på hela tiden karl

haha..

helst plösligt säger farmor till farfar
-har du fisit?
- neeeej

å så kom VÄÄÄRLDEENS baaajs lukt... jag bara omg omg omg jag spyyyyyyyyyyyyyyyyr.. då vaa de farfars granne som hade bajsat... å jag vet inte vf men jag fick ett heelt oväntat skrattanfall.. hahaha

SEN försökte killen klättra ur sin säng.. jag var heöt säker på att han skulle trilla å döö så jag började nojja liiite å kolla runt lite på dom andra... men de slutade lyckligt... eller jaaa förhoppningsvis kom väl sköterskorna sen så han slapp ligga i bajsen.

pratade me pappa nyss.. så snackade vi om uppsägningarna på jobbet
så säger han
- ja vi får ju hoppas att andreas iaf får vara kvar

hahahahah?!?!?.. så jag e redan BORTRÄKNAD.. de suuuger.. men jag å fia ska leta efter jobb i malmö ikväll.. lr får jag börja på komvux å stämpla samtidgt.. ska bli matte proffs..
en gång i tiden lr tills 9 va jag heelt ok på matte.. whaaat the heek hände seeen?.. njaaa tror de fortfarande finns ett mattesnille in my assss....

men plugga? njaaa ORKA,... vi får seeee vad som häänder.. världen håller på att störta iaf BAAAAAAAAH


njaaa nu kommer mah hooome guurls


se yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0