seeemst

aaah nu har jag verkligen fått stämpel som SÄMST på attf ixa mat... jag lyckades inte ens värme gröt i mikron idag haha. men egentligen va de inte mitt fel

så här va de:
pirre va jätte hungrig å stod å vänatde på min micro...
min gröt plingade men jag kände för att jävlas lite me pirre.. så jag plusade på med 1 min å 20 sek

nöjd gick jag därifrån medans pirre blev vannsinig..

iaf nästa gång jag tittar in i micron har typ min gröt sprängts och trillat ur skålen å kletat sig i halva micron..NOOOOOO

såå jag blev av med minst halva maten å gröten som va kvar va som att käka tapetklister

this is my story MEN resten av my creews såg ju bara biten att ja inte kunde göra gröt i micron änns.. dom blundade för anledningen att de blev så..

så dagens lunch slutade med att pirre va nöjdast..fast jag e ändå nöjd med gurk skivan jag kastade på hans hand, den fastnade som klister när han gick iväg.. men sen fick jag den i fejjan =D..men de e freeedag så de gör inget

på söndag kommet totte =) jaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0