neeew weeek

jaaa å ni kan ICKE ana vad jag avslutade min söndag med?!..
när jag hämtade totte på stationen taggade vi till prima å skulle handla... då kläcker han ut sig

vi ska se melodifestivalen med mamma ikväll

glöm de jag såg de igår KOLLAR inte på de igeen..
men han gav sig inte.. vi kom till kassarna å så säger smartskallen.. nej jag sak inte läsa tidningarna så jag vet vilka som går vidare då e de inte kul..

VEM sääger så när jag bara står där helt oskyldigt?
så jag gav han hela resultatet på första mello... han dödade maj nästan å kvällen slutade med MELLO..tjuhhhhuu

sen spelade vi nintendo wii.. jag gick ofcourse in till 105 %..jag ägde totte RITKIGT mkt... han fick stryk av två småbrudar i tennis medans jag ägde dom stora grabbarna sweeeeeeeeeeeeet
MEEEN min träningsverk gooot daaamn it...
å måste erkänna att de känns liite B när folk frågar vad jag gjort å jag kommer med svaret neeej jag har spelat tv speeel...haha

nu ska jagg snart in å handla (efter jobbet ofcourse)...skrev upp en lisat på saker totte sa åt maj å köpa... men jag vet att jag glömmer den på jobbet å kommer på de på ica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0