mjöööL vecka

mååndes va chill jobb dagen gick cp snabbt...
på kvällen blev jag kääär four real han SKA bli min maaaayn
jag å jalle va på amrytraining GOOOT daaamn va joobiigt..
träningsverk?..ehh aaaa

tisdes sööööög riktigt.. 10 st blev uppsagda on work.. JAAA anna var en av dom haha får ta de me en klackspark... ska börja plugga..hmm.. NJAAA.. alla börjar skratta när jag säger de TYP.. jag å martin ska börja plugga... TV TABLÅN¨
jag bjussade jalle på lax a la anna på kvällen MMMMM sweeeeet

vi har haft matkrig on work.. ketshup på knäckemacka å mjölk över heeela boordet å nästan jocke!..kryyydd

igår va fllluuuum allt va kul... haha..avslutades me middag hos jalle å n.i FINALLY ingen frysemaat.

anna 0704277363
jalle     -ll-

inteeern skämt me PAARKE

mamma å pappa har kommit hem..=)

imöörn ska jag till totte å hälsa på..ströget ströget ströget!!!!!


idag skulle jag koka makaroner,.. så tog jag ett packet som va lite kvar i. såna platta makaroner.. så va dom gröna.. så började jag tänka..hmm va dom verkligen färgade? jag ahde för maj att dom va makaron färgade å inte gröna? till slut

jag luktade på dom MÖGLADE haha ännu en dag i annas mögelmatvardaaag!..naaaasty

fått en ny bandyklubba av mamma idag TAACK så mkt..

seeee yoooour faaaaaatty asss laaajter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0