KOCK-anna

japp ni läste rätt,..denna veckan har jag inte ätit samma mat EN ENDA DAG... wuhuuu

måndes: salad + en rätt jag värmde som mamma gjort (så de va fusk)
tisdag: salad å kall kassler
onsdag: lax och wook grönsaker

ahaaa tänkte skriva ut recepten men de blev så jämmra gott så håller de hemligt ett tag till =D..
idag har jag jobbat jobbat å jobbat.. jag å pirre satt inne vid kl2 fikan å fattade inte vf de bara va vi där?.. har fortfarande inte fattat de.. men alla andra va ute å jobbade så något missade vi nog haha whaaatever..

jag vann över pirre tre ggr i rad idag.. han blev vannsinig så han kastade iväg kortleken DAAAH smaaart.. jag skrattade en heeel deeeel... fast ännu mer när han va tvungen å plocka ihop dom HAHA

ikväll tränade jag å jalle cooore... MAGEN asså... undra när jag ska få mag muskler snart så man pallar lite...haha KLEN sometimees.. sen va jag å hela sbg hockey lag på slingan å sprang...sweeeet

nu vänter jag på suuuper pappa som ska hjälpa sin dotter i skruva i muren nööden!

idag har jag ,me varit vimsig... imorse packade jag ner smörpacketet istället för mina smöråsar i min påse till jobbet.. haha men upptäckte de innan jag stack... gott att käka ett packet smär till frulle daa
sen glömde jag såklart min påse på träningen idag IGEN.. å bilen står en gata ner så orkaar inte do somethiing about it todaaaaaay

imörn e de torsdag sen e debara fredag sen e de heelg =)...sweeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0