klubbaaaa

jaaaa igår på träningen bröts min bandyklubba på två ställen...AAAAA typiiiiskt... men de e min lyckoklubba så ska tejpa den.. =D
fast om jag köper en ny e de bra för jag skjuter åt bägge hållen.. DE NI, borde bli bandystjärna.. fast totte säger att de e typiskt när småbarn spelar så vet dom inte vilken hand som e bäst att andvända... men detta e inte samma sak så jag gör som vanligt bestämmer maj för att inte lyssna på tutte =)
jag e helt enkelt ett underbarn i bandy världen!

igår va jag å andreas hos farmor å sippan... andreas bärde in ved för farfar e på sjukan å jag höll farmor sällskap... vårt huvudmål att åka ditt va å hämta ägg från hönsen men när vi kommer hem ringer farmor å påminner oss att vi glömde äggen.. seeenila? eeeh aaaaa

på jobbet drog dom en historia om att jenkarna hade framstållt någon bomb som gjorde så att araberna blev sjuka å dog om dom släppte dom?..siiik vet inte om dom driver me maj lr inte?.. hade ju inte förvånat maj.. snart kommer de väl en bomb som dödar alla svenskar or some shiiit.. maaad wooorld

igår va kushe å frida å draack kaffe... haha som båda fick ont i magen av hahah..sweeet

tog sönder min bil lite idag satte på vindrutetorkaren me ett kilo snö på imorse haha BRAA ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0