HYYYYY

idag e de 26 veckor och 4 dagar kvar YEEAAASSS...
de går snabbt...nooot

idag gick en till hem från jobbet med influensan... daaaaamn.. jag börjar inbilla maj med att jag e trött, har ont i kroppen m.m.. haha tyyypiiskt..

försökte nyss skruva in skruvar i min sten balk..hmm.. gick sådär bra.. gick typ inte alls.. så la ner de projektet och lämnar över de till pappa =D.. pappa kan!

fatta de e kallt ute då..just nu HATAR jag vinter.. förlåt... men efter jul å nyår e de inte så kul längre.. hellst inte när man jobbar UTOMHUS... fast idag hade jag två tjocka strumpor, tjocka skor, tight, termo brallor, t-shirt, 2 tjocktröjor, en mössa, tre vantar, en luva... så idag har jag oftast varit varm faktiskt =D

jag har fått dille på skorpor... WTF de e såååå gott me smör på.. hade nog kunnat leva på de tror jag.

imörn e de onsdag, sen torsdag sen e de fredag... JAAA.. sen kommer totte hem för han har looov.. MY TOP CHIEF (kock)

jag tar nog denna datar å slänger någonstans snart.. den funkar typ 1 av 10 ggr... å tålamod e inte min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0