happy stjärtdaaag

i fredes bleev de some some dricka hemma hos jalle SWEEEET.. skål ditt svååååååål.. de va lyckat tycker jaaaag!.. vaknade halv 9 efter en minst sagt vild å cp natt (räääätt mkt min förtjänst, ibland får jag damp)
iaf hade feeett ont i huveeeet... letade efter min mobil... BORTA.. tar tottes å ringer å avbokar träningen ett mkt klookt val JAA..

min mobil döck upp hos jalle iaf så körde ditt å hämtade den när jag inte kände maj lika full längre å köpte frukost å choklad hjärtan till tutte..söööött nilsson

alla härtansdag så lagade mäster kocken maaad..
förrätt: musslor i någon gryta och bröd
middag: ryggbiff, smörpotatis kaka grej, rödvins sås
efterrätt: brownies med grädde å frukt

SLÅ DE suuuckeeeers =D.. sen blev de mkt wii tv speeel..värt att nämna va att jag å totte gick en boxningsmatch.. han va STEN sääker på att han skulle vinna.. haha släng daaj i väggen torstensson..doon´t underskatta boxar anna
jag tog i för kung å fosterland... å resultatet bleev...TIE allltsåa LIKA.. haha in your faaace..
PLUS jag nollade han i ett sätt på tennisen I ROCK

mkt trevligt kväll iaf..missade mello å e helt knäääckt...NOOOOT
totte åkte nyss till danskelaand alltid lika TRADIGT.. så får nog åka å hälsa på honom om 2 veckor =)

va å handlade på ica nyss...veeersta snygga killen.. jag blir lite distraherad... så ditraherad att jag glömmer bort var jag dumpade min korg... en förvirrad anna ränner runt i gångarna till jag stötter på den... slår vad om att någon flyttat den...AS


ímörn e de en helt vanlig måndag.. dom SUGER


c yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0