föööööörbannade BIIL

my luck just keeep gooing... KEEEP up the good work!
jag går ner till bilen imorse.. lite små senare än vanligt.. startar bilen inga problem.. kör..inga problem...
tar balkenhause hålet,... kommer till 4 vägs stoppen.. då börjar en lampa lysa å en varningstext kommer fram...

jag blir lite distraherad så jag läser: autopilot fault... daaaamn tänkte jag (trodde de va servostyrningen som slutat funka)
anywaay tänker de e bäst att köra in till kanten å stanna... jag svänger höger... bilen lägger av..JAHAA?..noow whaat?

men den går starat igen så jag kommer in till kanten.. ringer andreas saaved by thaas biig brooo...

haha när jag kom till jobbet förklarade dom vad autopilot betydde haha.. jag visste ju de egentligen men hade inte en tanke på de dååå!.. btw de stod autopilluton fault lr nåt sånt shiiit

every year har jag en period där jag drabbas av en vis otur... de brukar ha med nyckalr å kameror att göra men detta året verker de va some sort of a mix..sweeeet.. så nu väntar några spännande veckor..YEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0