fånge 1341

idaaag och resten av veckan å mån å tis kommer de nog va sådääär stämmning on wooork!.. vi e typ 36 anställda å vi tror att 10-15 kommer bli uppsagda.. de e alltså 1/3 BAAAY BAAAAY..
omg.. vi diskuterade på jobbet hur vi ska få ihop de?

lösning 1: jag å jerker åker till thailand å jobbar på gatan
lösning 2: jag, pirre å jerker får dela på en lägenhet. pirre erbjhöd maj sin gaderob å jerker vinden NAAJS
lösning 3: bli kriminell, åker man fast FIIINE i fängelse får man lön, mat, hygien artiklar OCH slipper betala hyra..

wtf hur kan fängelse kännas bättree än att gå hemma å stämpla å inte göra något?



fast mamma å pappa hade förstås blivit ledsna... å totte såklart.. om jag satt inne skulle ju ingen gå han på närverna... OCH de vill jag inte låta hända
sen har jag aldrig randigt outfit varit min thaaang

ajaa får hålla tummarna kanske kaaanske finns de en liiiten gnutta chans att jag inte e en av dom.. eller inte men man kan ju hoppas JAA DÅÅÅÅ

leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0