draaaaaag queeen

AAAAAAAAAH vf de e en dum idé att upp å träna dagen efter?...FÖR De e deeee

vaknade 20 över 7...kände maj hur bra som helst inte alls bakfull.. börjar skriva til parke att hon ska ringa maj innan hon taggar till spinning...nästa gång jag vaknar e av väckarklockan..
mobilen är forfarande i min han med ett medelande där de stod:

parke parke parke jag e rätt pigg nu så ring innan du taggar till spin

SEN somnade jag antagligen =D.. MEN denna gången jag vaknade mådde jag PISS.. men som the warrior jag e så tränade jag anywaaay!!

igår va de fett KUUL... jag kriss å linn taggade ner to tha saras place..sweeeeet!!
gårdagens ord: BILRING baaaahahahaa

va liite indiana jones/james bond tema igår... klättrade över ett stängsel med taggar på.. jag fick en tag i min hand de gör ont!..
iaf de va meningen att vi skulle våltgästa sofie,julle å chrisse men de va ingen hemma..MJÖÖÖ
så de va bara för maj kriss linn å colle å traska in på piri piri för att bli utslängda när dom stängde haha haaters




jag å sofie va å simmade idag.. vi satt i bastun men sofie klarade inte av att ha frökens mutta upptryckt i huvudet så hon gick ut.. jag tyckte me de va liiiite obehagligt så jag lämnade me rätt snabbt..

nu ska jag in i duschen sen hem till  jalle som ska föda maj =D ge maj mat asså.. sen e de mello MUDDEm bli inte chockad men jag ska kolla på de toniight ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0