day after tomtorrow

-175 grader ffs!!! cpi väääder!!!!.. mina för fötter har blivit förfrusna alltså börjar jag frysa om dom så fort de bara blir LIIITE kallt!!!!!
were  aaare you SPRING taaaajm?

går ju inte gå utanför dörren innan man reaally freazziiing my as OF...

min bil is back on traack.. tror jag.. lampan lysser fortfarande men om jag kör å den börjar hacka typ ska jag omdelbart STOP thaaa car...

jag å jalle har tränat idag.. jag va off.. haha när alla gjorde en övning så gjorde jag en annan detta hände TWICE idag..haha sen va vi på ica å handlade.. jalles ex granne tina me.. som tog upp alla tvätt tider hah hon skrev upp saj everydaay.. fast hon e ju hon lr sååå.. haha valde vindruvor i en timme..kryddat...

sen skulle jalle köra hem maj.. hon frågade e de okeey om jag stannar vid vägen? vviiissst e de deet.. sen kom en bil så hon praktiskt taget SLÄNGDE ut maj från bilen...GEEET OUUUT.. haha jag fumlade liite me påsarna sen flöög jag ut.. tur jag e såå smidig!!.

jag behöver STÄDA.. hade min mamma sett min lägenhet nu hade hon tappat håret.. ser ut som totte har bott här själv i en månad..hee nooo efens.. PIIIGGY

anna=gäddan
totte=negerläppen.

INTEEERNT jooooke

btw.. jag e typ svag för nybakat bröd.. kööpte nybakad bröd... ÅT som faan.. typ heets ätning..måste lägga av... brödet e typ snart slut.. plus att jag käkade MAT me.. omg..
gäller att passa på medans jag har råd.. hahah suuuuuckeeer

laajter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0