rim stuga!

japp nu har jag starat min egen showbiss... ett perfekt sätt att hjälpa tomten i dessa hårda tider!
här har ni några exempel, (om dom inte passar in så let me know, staay buessy)

parfym: har du inte det hära vill ingen vara nära
presentkort: jag visste inte vad jag skulle ta, då är presentkort bra att ha
(nåt man har lite osäker om dom önskade): här får du en kul sak, och jag kanske en spark där bak
(nåt man vet att dom vill ha): detta ville du ha, så jag hoppas du blir glá


jaaa liite tips från coatchen!.. rim-anna anna-rim rimarN

fredags blev jag bjuden på fest... hemma hos maj själv... gööött =) men de blev en kul kväll!
totte stod för värdande å inbjudningar så don´t hang me out brothers and sisters!
lördag kom vår nya diet verkligen på test när jag bakfull å sött sugen gick ner på ica... BUT I DID IT!
men igår kväll kom vi ölverens att vi startar liite lätt med godis en dag på helgen =)
vi tränar ju trotts allt flitigt så lite goottis e hälsosamt =D

lördag kväll hemma hos chrisse å perka =) liite tv, tv spel å film =)

dagen idag har spenderats på nova.... jag å totte kom väl inte riktigt överens där... vi har delade meningar i min taktik på shopping...
steg 1. går in i alla affärer å kollar vad dom har
steg 2. går in i alla affärer å tittar lite nogrannare och provar
steg 3. går in i alla affärer och köper (ibland provar igen) vad jga ska ha!

å detta har han gnällt över idag? heeerrreeeguuuud som att ha med ett barn!

CHRISTMAS MIRAKEL när vi körde började det snöa... min reaktion va ungefär så här: skrek rakt ut, klappade händerna, hoppade rätt upp slog huvudet i taket med det största smajlet ever...
totte jämnförde maj med ett bern =)
göööör inget....

nej nu kommer totte så nu blir de sängen, ice age 3 å den där väl förtjänta gotte påsen =)


puss och kram kolla en dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0