pizzerian

glömde berätta om min pizzeria händelse...(de e nåt mellan maj å sölvesborgaren)
bestämde med totte å chrisse att vi skulle möttas på pizzerian..

jag kom först greeejt jag e ändå alltid LÅÅNGsam när jag sak välja.. tar en menu å börjar välja och vraka... ägarna väntar otåligt... jag bestämmer maj... ringer till totte tänkte dom brukar veta vad dom vill ha så bestäler till alla =D..
-heeej
-heej
- eh vet ni vad ni ska ha?
- nja vi sitter och kollar i menun, kommer du snart?
- eeeh vaa? jag e ju här?
- vart då?
- nere på sölvesborgaren
- men anna jag sa parma... kom hit nu!!!

hahaha jag fick be ali om ursäkt å sa att jag råkade gå till fel pizzeria HAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Madde

Eyy bitterkompis. Jag kommer inte hem över jul. Däremot FLYTTAR jag hem efter nyår. HAHA letar lägenhet för fullt. Sen är jag fattig studentjävel. SUCK!!

2009-12-17 @ 17:30:32
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0