p3

haha jocke trodde att kodjo i morgonpasset på p3 var en tjej haha han trodde att hanna var kodja
HAHHA..... deeettatyckte jag va as KUUL!

igår va vi hos per,chrisse å johan... fast chrisse sov å johan va inte hemma så antar att vi var hos vad! MOHAHAH
colle kom med å joinade...vi spelade nintendo wiii AS KUUUL..
jag va sååå nära på å vinna men när de va 2 sek kvar snodde totte kronan å de stod mellan oss..:SNYYYFT!

totte tog sprutan igår.. så nu märker han att de inte va så roligt med bivrkningar!
han väckte maj inatt.
- anna stäng av datan
han väckte maj imorse
- anna hämta tempen..

jag har köpt JULSKINKA:.. tjuhuuuuu

igår under kortmatchen:
jocke- faan vad du e dålig
jag- men jag kan inte koncentrera maj, tänkter bara på julskinka!

haha lääätt rätt kul.. 100% seriöst de som e det veeersta!

julbord på lördag MUMS MUMS MUMS!!

pözz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0