looong taaajm NO seeen!

nu sitter jag å käkar upp pillan julklapp..TOFFEEEE!!!
MUUMS!

dagen idag!
vakande... körde å hämtade totte (som har lämnat maj för en annan....chrisse och per)
vi drooog till malmöööööö =D
när vi va i gulalöv ringde ante å pillan...då kom einstien gånger två på att dom med ville med..  vi vände i kristiansstad (jag hittade ingen vändplats föns då)
sen när vi hämtat dom började vår resa igen =)... jag lekte ignonera totte heela vägen!
han ser det inte från mitt persektiv så han förtjännade det!!

i malmö:
sprang från affär till affär från affär från affär... min största prioritet:
nyårsklänning
nilsson är ute dagen innan nyår..smart smart smart
NEEEEEEEEJ 20 i 6 handlar vi de sista på gina,...spriiiiiiiiiiiiiinger genom heela malmö till systemet

kör hem... stannar på en mack...köper julmust jag å totte går på toa... tjejernas va låst så fick följa med han på killarnas å kissa i ett rum utan lampa...spoookey!
när jag kommer ut å ante kört iväg med min bil... haha pratical jooke!
kommer hem... kör iväg igen hämtar ante å pillan.. annlos bildörr går sönder kör hem till lasse lagar bildörr.. vi går upp å käkar på lasses...
köttbullar å mos..MUUUMS!!

sticker hem till chrisse å per (inte totte) =) softar liite drar vidare å nu sitter jag här... allt detta på EN DAAAG!!... tjuhuuuu!

jul va nnaaaaaaaaaajs... imörn är det nyåår... å vi vet inte vad vi ska göra?.. men de gör inget GAAAH!

SEEES

får internet den 12 januari föresten... jag gillar inte telia.

taaack heeej!

hittade en bild på favoriten på antes data =) gööööööööööttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0