kotlett!

Jag kom in på frukosten innan, tog stolt fram mina julskinks mackor.. la upp dom så att alla kunde se dom
å bli avundsjuka...
dååå i mitt bästa moment kläcker jocke ur saj:
- va faaan har du kotlett på mackorna eller?

det var ett faktum min frukost var fördärvad!... men insåg sen...dom e bara avundsjuka =)

jaaa okey skivora va kanske två cm tjocka!


neeej JOBBA nu!

en volvo chaffis lättade på trycket inne på toan här inne i min kur... jag fick bokstavlien utrymma lokalen..
spy färdig flög jag ut genom dörren..orolig att jag aldrig skulle kunna äta igen!

NU JOBBA!



Kommentarer
Postat av: Krille

HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA

2009-12-05 @ 11:57:22
URL: http://blt.se/bloggar/krisse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0