juuul kul städ!

japp vi har jul städat nu på jobbet!
och satt upp en skylt:

VAR OCH EN STÄDAR UNDAN EFTER
SIG SJÄLV PÅ TOALETTEN

//BERT

HAHA skiiit kul när bert upptäcker lappen å kommer bli förvånad =)

julklapps rim på schemat idag... jag e faan grym
typ pappas kaffe bryggare:
Utan denna hade du dött, jag tror det är medfött

och tottes e jag as stolt över... eller typ antes:
Inte ens du kan hata detta när du äter din jul plätta!

grym beskriver man de lättast på =)... igår spelade vi innebandy..chrisse sköt en boll på min näsa..AJ

de va kul innan innebandyn, totte ringde 20 i 7
- va e du någonstan?
-eeeeeh jag e påväg (fast jag satt i min egen värld framför datan)
- vi har faan stått här å frysit i 20 min
(faan va tidiga dom e tänkte jag, seen kom jag på...)
- jaaaa just de jag trodde vi började 7

haha bra drag å göra nilsson till nyckel ansvarig!! jaapp jaaapp

ikväll får vi se vad som händer ;)

pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0