huuuuuuuuuuurt!

T_R_Ä_N_I_N_G_S värk!!
ett tecken på att jag har sprungit för sällan på sistone är när jag får träningsverk i magen när jag springer
vilket jag fick efter jag sprang i tisdag...BAAAH!
i ruuumpaan med btw!
sen efter träningen igår känner jag att jag mest ökat på alltihopa...GREEEEJT!

torssdag idag... pillan ringde maj häromdagen...
- kan vi inte strejka altona på fredag?

haha leeeeeeeeet´s do it =D
med tanke på att jag blviit så fruuuktansvärt bakfull så e det en god ide med tanke på julborddet på lördag =)
hoppas totte kan sluta tidigare så han inte missar början.. den e viktig =)


snart dags ¨å börja med julklapparna känner jag...förraåret åkte vi iväg 23 december å fixade julklapparna.. upp till götet med... haha om de va stressigt? GISSA!!!

igår fick jag en boll på näsan.. de gör verkligen as ont!..tårkanalen där med ja... lipsil!!

jul skinka HEJ HEJ... idag e dagen D eller J som i julskinkan som vi ska göra... tur jag mötte parke på ica när jag köpte den annars hade jag köpt en okokt på 4 kg till maj å totte,... haha 2 kg julskinka var JADA!



neeeeeeeeeej heeeeeeeeeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0