En heeelt vanlig dag i nilssona liv!

Hemvägen idag med en cyklande nilsson med motvind var extreeemt jobbig!..puuuh!
kommer ÄNTLIGEN hem parkerar cyklen ska låsa den...NYCKLARNA
WTF WTF WTF
jag inser sakta men säkert att jag glömt nycklarna på jobbet...suuuuuuuuuuuuuck!..

j.p snäll som han är kör å lämnar dom till maj =) hade no waaaay in heeeell cyklat tillbaka!!
jag kommer in...totte kommer hem.. jag börjar med maten.. japp ni såg rätt JAG börjar med maten!
makaronstuvning och falukorv...mums
mjölken räcker precis.. jag e kung täntke jag.. sätter på mjölken på uppkokning går å sätter maj
framför tvn..
glömmer bor mjölken.... psschy psschy..låter de typ
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

fick gå till ica köpa ny mjölk å låta totte göra maten =)

innebandy träningen gick bra... förutom att smarta nilsson!.. jag va avbytare så gick å satte maj vid dörren som vi hade öppnat för att få lite luft... de va svalt å skönt för en avbytare... mindre svalt och skönt för min rygg!
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!
fick heelt plötsligt as ont i ryggen!
gnäll!

kommer hem springer med snabba kliv upp för trappen... kadooong... trillar framlänges...AJ!!

en sån vurpa har jag inte gjort sen hemma hos muddes pappa... haha heeela familjen stod nedanför å jag sågg att alla tänka samma sak!
KLUMPIG!

sååån e jaaag!

nu kommer snart totte så ska vi äta vört bröd UTAN RUSSIN (fick gå ner å köpa nytt nyss råkade ju köpa med russin som ingen av oss gillar...smaaart) och julskinka TJUHUUUUU!!


taack haaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0