scaarface

japp nu har de varit heelg... en hård helg...
alla som träffat maj efter i lördags kan liksom läsa det ib my faaace!

i fredags: totte fyllde år..väckte han med tååta på sängen som jag inte gjort själv...den va god!
sen jobb jobb jobb fast bara till 12 =D
hem å soooova på soffan liiiite..sen på kvällen blev de va de öl fotboll till tottes ära!
avslutades på ett roligt å för visa blött säätt HAHA!!

jag sprang ner till toooa en sväng å skakade ruooompa med pake, kriss å lindsey..feeeedt!
sen tillaka hem till per innan jag gick hem för å SOVA!

lördags kalas hemma hos annloo å lasse med jenga... innan vi började sa jag
- jag förlorar aldrig i jenga

jag förlorade å förlorade snaps efter snaps!.... GAAAAAAAAAAAH!!...sen spelade vi spindlen å sen en musik lek.. sen begav jag,totte,chrisse,per å colle oss upp till tomte festen i klubbstugan!

det va då det hände:
jag ska hoppa upp på pers rygg...greeejt ide nilssson!!
jag tar satts,hoppar, kommer upp... de blir baktungt vi håller på att falla bakåt!
per försöker rädda tha situation genom att snabbt luta saj framåt.. bara de att detta hängde inte nilsson med på
och bokstavligen flyyyyyyger fram med ja som sagt ansiktet först i gatan!..
AAAAJ!
så nu e jag scarfaaace...ett smeknamn som min romie har kommit på...
kul nu till juuuuuuuul =(...

haha å de e ingen som e förvånad.. jag förvånar inte ens maj själv längre!
ne nu har ja inte ti mer..


pååterseeende

godjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0