turkiet

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vill tillbaka!

bilderna får ni checka på fajsbook... ska försöka dra en snabb grej om vad vi har gjort å vad som hänt.. kommer nog bli ett lång inlägg GAAAH

Fredag + lördag
avslutade jag å totte sista kvällen i sbg med fin middag med tottes kusse pillan, sen samlades vi the hole gang sen tog vi tåget.
festade hela kvällen, låg å sov lite på kastrup.. totte somnade å ja gjorde partytrix.
genom säkerthets grejen så rotade dom igenom hela tottes väska.. de va kul.
kom på planet sov typ heeela tiden.
buss resan tog typ 3 timmar sjukt jobbigt, sjukt varmt å sjuukt trött!
framme hoppade vi i poolen naajs. sen festade vi lite..

Söndag
drog vi ner till stranden. parke fick en pojkvän : carlos han va gamal, de va kul!
ja å totte gick på äventyr, barfota.. inte de smartaste..fötterna brändes vi va illröda å kunde knappt gå tillslut.
påkvällen festade vi, totte ja å parke drog ut
kvällen summeras med: SPIKEY
hahahah hihihihi

å där slutade dagsuppfattningarna men totte har hunnit med å visa rumpan för hela pool området,, andreas drog ner han byxor när han skulle upp för stegen.
han gav tillbaka genom att skämma ut maj!
vi har varit ute på raftning..sjuukt kul.. vatt på ett aqua land.. kulkulkul.. festat, festat å festaat
totte skjöt en boll på en flintskalligs huvud..en sur gubbe HAHA
en servitör sträckte fram handen mot min tallrik å frågade is it ok (han skulle plocka undan tallriken)
jag tog hans hand å sa glatt: YEEES

parke gjorde en rikgti rolig sak inne på toan... haha.. kanske inte uppskattas här så får avvakta lite!
vi har varit på en lång vandrings äventyrs grej.
jag har skrattat åt totte när han fick vara fotomodell i poolen.
vi har spelat vatten polo på liv å död, blod svätt å tårar
jalle har bråkat med en norsk brud.
jag å totte fick vara med i en pjäs

ok nu orkar jag inte mer.. men de kommer sjuukt mkt mer...

ses

Kommentarer
Postat av: muddan

LÄTT att vi snart åker igen DU & JAG PINGLAN !!.

2009-08-24 @ 08:59:17
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0