s-s-spoookey

helgen har gått snabbt..baaaad!
fredes fullt vart först hos josefule sen terassen, riktigt kul =D

lördes grillade jag först med familj plus grannar sen drog jag å parke nyktra till josse sen körde massa folk till terassen.
å hear this out.. jag anna nilsson...dansade NYKTER... jada..
jag hade cp kul haha omg
vi körde folk halva natten sen hem å sova.. igår kalas för pappa.. trevligt.. totte spillde...ovanligt NAAAT...

sen vid 12 hämtade brudarna maj så drog vi till barnakälla..omgomogm..
har aldrig varit där..
vi kör ner kommer fram till huset, gardinerna e fördragna.. vi stannar, ska lägga i baken å dra... dörr lampan tänds, ut kommer någon.. josse får inte i backen..de e panik i bilen
haha omg de va KUUUUUUUUUUL
vi kom iväg körde som idioter...typ.... har varit sådär trött idag på jobbet, sov till halv 8 när jag kom hem..SKÖNT

ska sova nu me..god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0