Baskeeet

igår efter jobbet sov jag mellan 17.00 till 19.30
kunde jag somna sen på kvällen? NAAAT... så somnade väl vid 2-3.. lyssnade igenom en hel skiva.. radion bestämde sig för att inte funka förutom på opera kanalerna!

Min dag på jobbet.. fick göra de VEERSTA ever.. skulle måla en gavel på ett hus...så upphissade i en korg med miljoner spindlar å ingen flykväg förutom att hoppa ner å bryta hela kroppen så har jag stott nääästan bölfärdig all daaay...
liite krydd.

anyway har lagt fram lite grejer till turkiet... igentligen hade jag bara kunnat ta med min gaderob så hade allt varit löst
plus toaletten sen hade jag klarat maj i 2 veckor..
ska tvinga totte ta en större väska...så jag kan packa ner mina grejer där också =D fast de vet han inte om ännu..

ikväll har vi spelat basket... de va feedt jobbigt..men kulkulkulkul
haave to do it agian!

nu ska jag sova för idah har ja inte power napat så borde va sluuuuut

good niight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0