vi änglarna ifrån kustens vackra stad

ifk ifk ifk iiiiiffffffk!!!!!

jaaa igår vid 6 tiden rullade colles bil iväg med Anna Nilsson framför raten, storebror Torstensson brevid å barnen där bak: totte, chrisse å colle till hälsingborg för att kolla på fotboll då vaa!

de e bara en äkta supporter som jag som utsätter maj för en sån här fotbolls match,.. dom soms tår bakom daj skriker så högt så de kommer spott i mitt hår.. han som står framför kallar vakterna hora, fitta, idiot osv å skulle okupera planen när de blev straff.. dom kastar snusdoser å mög på det andra laget.. haha rätt roande att gå på fotboll..
jag själv höll en låg profil.. räckte att jag stod brevid totte han skrek för oss båda =)

det var en lång å jobbig bilride hem... jag va minst sagt TRÖTT

idag har jag jobbat trött... hände en olycka på jobbet idag.. de va så här:

jag skulle busa lite me martin... tar min hand full med magnesium.. öpnnar han truckdörr och kastar allt över honom HAHA tänkte jag.. MEN han såg inte det roliga.. haather... han tar tag i truckdörren och smäller igen.. JAHA.. det va bara de att jag inte hade hunnit få ut min lilla hand ännu... så den KLÄMDES... ajajajjajaja
han fick pyssla om maj heela dagen.. plåstra om maj å grejer

sen har jag blivit ORÄTTVISST behandlad idag.. ville bara säga deee...

snart e de PÅSK

SES

Kommentarer
Postat av: Muddan

Är du laddad eller? ;)

2009-04-11 @ 11:10:59
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0