thursdaaaay

jahaaa idah har varit mkt mkt mkt å mkt att göra på jobbet.. undra hur de går när vi 10 försvinner BAAAAD...
jag fick åka med kransen idag åpå en färd som va värre än berådahlbana... FUN

sen skulle vi till af på möte.. delade in oss i två grupper.. vi va kl 1... kl 3 va min blåsa RIKTIGT full och han bara fortsatte å snacka... jag började få panik.. va helt svättig för jag va sååå kissig... till slut fick jag säga ursäkta (hövlig som jag e) jag måste verkligen kissa..
sen vände jag maj till linda och bad hennes att gå ut å leta upp en toa sen visa maj vägen för jag hade bara en chans på maj när jag reste maj i reaaally feelt it... aaa gooot daaaamn aldrig varit så skönt å kissat

va på k-marknaden nyss... va skiit sugen på nåt men ville ändå inte köpa godis..dåååligt samvete!
anywaay bestämde jag maj för att köpa några vanilj fudge (mina favvosar).. köpte kasnke 8 st å tyckte att de va ju inte så farligt =)
jag står i kassa kön..han framför maj verkar skum.. när kassörsan kom till min påse stannar hon å frågar han e detta me din... då säger hann kossan nej jag äter inte sånt med en sån överklass röst å kollade snett på maj
OKEEY jääävla kossa... jag fick dåligt samvete å kände maj feeett

sen när jag skulle betala råkar jag visst luta maj mot en knapp på deras kvitto automat.. vilket jag inte märkte men helt plötsligt hade det tryckts ut en halv meter lång vit pappers remsa.. hon i kassan undrade va tusaaan den flippade om tills vi kom på att de bara va lilla jag...hon SUCKADE liiite.. å jag kände maj nööjd med min visit på k-marknaden...
SKULLE VALLT ica som alltid


vi satt å diskuterade horoskop on work todaay... jag menade på att dom faktiskt stämde ibland.. macke å pirre bestämde sig för att testa..
dom läste pirrers horoskop från i helgen.. så stod det morgondagen blir däremot händelserik.. och pirre knäcker ur sig
det stämmer jag va ju på dejt då

DEEJT!?!??!.. HAHAHHAHA de ordet har jag inte hört på sjuuukt länge.. jag bara brast och skrattade åt de heeeela frukosten


vet du vad dom frågade Josef Fritz på earth hour?
HAR DU SLÄKT I KÄLLAREN?

hahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah

snaart slutar kushe då ska vi ut å gågågågå =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH snäll kille

2009-04-02 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0