thaaas weekend

JAHA..söndag igeeen men de gör ingeeeet!

i fredes fick jag jobba.... så jag brände maj liite i ansiktet =) sweeeeeet.
jag va verkligen on fiiiiire... sjuuuukt rolig tjej heeela dagne

jag hittade ett knäckebröd ute... la ner de i martins ficka å började krossa.. han blev sjuuuukt sur HAHAHA.. sen näär han försökte tömma den så hittade han en rätt stor bit.. la den på marken STUPIIIEED.... jag tog ofcourse den... smulade sönder den å la den i hans vante.. MOHAHAHA... everybooody loveees ANNA NILSSON

sen kom totte hem... sen körde vi hem till lasse maaaan å grillade me annloo å morfar totte... =),.... sen chillade vi där...
ett samtalsämne va POLIKTIK... jag kan inget om de å jag HATAR de... så jag fick dysleksi som jag får när jag inte e intresserad av nåt.. kunde inte ens lyssna på vad dom sa även fast jag konsenterade maj... hamnade helt enkelt i en trans...

kalas för maj igen...totte a la kock lagade mat.. jag skalade liite potatis, gjorde salad å skivade potäterna DOOKTIG!
de bleeev giiidd... jag fick liite presenter =D me laaaajk...
farmor e min idol hon e rolig...hahahaha....

ajaaa nu ska jag sooova liite..
sen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0